webové stránky tvorba
Publikováno 08.12.2012 v 22:52 v kategorii Novinky, přečteno: 179x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a pořád budou) základem seo, či spíše, faktory ovlivňující hodnocení web stránek a dohromady i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text nejdříve. Ale v dnešní době už může být jasné, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních postupů. Mohli bychom vidět, že google klade především maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (pravděpodobně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz